Известие

Collapse
No announcement yet.

Музика 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Благодаря. За самия сигнал ясно. Сега слязох да взема булсата от колата и веднага си личи, кое за какво е. Говорителите са си фабричните за алфа с хубаво озвучаване. Признавам, че не са впечатляващи, защото ги пусках в кутия на домашният ми HI-FI усилвател, но обичам нещата да са най-близки до STOCK.

    Остава проблемът през левия или десния праг ли да прокарам кабелите, ако е левия, както си мисля - под волана от къде е редно да минат? ... И като цяло какъв е правилният път на новопрокараните кабели от ICS, през таблото, през праговете и до багажника. Кабелът за чейнджъра няма да го пипам, защото по-натам мисля да сложа Loudlink емулатор с MP3, когато изкарат версия за SONY чейнджър буксата.

    Отделно сега забелязах, че в ламарината май няма фабрични дупки отзад за рапидките на говорителите, но това ще го мисля в движение.

    OFF TOPIC: Една забавна случка от днес: Свалих долната част на седалката ей така, да видя кабелите, махнех недокъсаните фабрични найлони (явно никой не я беше свалял), и под седалката ключ и дистанционно за BMW, като гледам ключа вероятно много старо 5-та или 7-ма серия Кой знае кой във Венеция 200* година си е търсил безуспешно ключовете
    Last edited by duronman; d.m.y г., 22:15.
    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

    Comment


    • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
      Благодаря. За самия сигнал ясно. Сега слязох да взема булсата от колата и веднага си личи, кое за какво е. Говорителите са си фабричните за алфа с хубаво озвучаване. Признавам, че не са впечатляващи, защото ги пусках в кутия на домашният ми HI-FI усилвател, но обичам нещата да са най-близки до STOCK.

      Остава проблемът през левия или десния праг ли да прокарам кабелите, ако е левия, както си мисля - под волана от къде е редно да минат? ... И като цяло какъв е правилният път на новопрокараните кабели от ICS, през таблото, през праговете и до багажника. Кабелът за чейнджъра няма да го пипам, защото по-натам мисля да сложа Loudlink емулатор с MP3, когато изкарат версия за SONY чейнджър буксата.

      Отделно сега забелязах, че в ламарината май няма фабрични дупки отзад за рапидките на говорителите, но това ще го мисля в движение.

      OFF TOPIC: Една забавна случка от днес: Свалих долната част на седалката ей така, да видя кабелите, махнех недокъсаните фабрични найлони (явно никой не я беше свалял), и под седалката ключ и дистанционно за BMW, като гледам ключа вероятно много старо 5-та или 7-ма серия Кой знае кой във Венеция 200* година си е търсил безуспешно ключовете

      Прекарването на кабелите е в общи линии "свободно съчининие". Добре е да вървят по левия праг за да си е като фабрично.
      Свали големия капак под волана, демонтирай таблото с предпазителите и зелената кутия вдясно от него (държат се с по 1 рапидка в горната си страна) Така ще си отвориш удобно пространство за да направиш прехода към прага.
      Така изглежда участъкът след демонтерането:




      В посока към ICS - а следвай пътя на някоя кабелна форма натам.
      И най-важното: Нищо не сглобявай преди да пробваш.
      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:30.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Благодаря за изчерпателния отговор... отново Точно защото искам да е най-близко до фабричното това и ще направя. Дано не се спука някоя шипка на прага с металната лайсна и другото излежда постижимо.

        Радвам се, че успях да намеря евтин усилвател клас А с 2 по 25W реални, което ще е напълно достатъчно за нуждите ми. Вярно е, че клас А усилвателите са с ниско КПД, но това не ме тревожи особено в случая.

        Някой хубав ден, ако ми останат 200-300лв за 4 нормални говорителя за вратите може и тях да сменя.

        След като имам прокарани кабели вече в бъдеще всички евентуални модификации ще са по-лесни.

        От буксата ще видя дали ще хвана изхода за предни или за задни, предполагам, че няма значение, но мисля да хвана задните канали от BUALPUNKT буксата.
        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

        Comment


        • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение

          Радвам се, че успях да намеря евтин усилвател клас А с 2 по 25W реални, което ще е напълно достатъчно за нуждите ми. Вярно е, че клас А усилвателите са с ниско КПД, но това не ме тревожи особено в случая.
          Ниско КПД, но пък за сметка на това по-качествен звук. Виж като поработи да не загрява много.
          По-добре вземи сигнал за задните. Така настройките front - rear ще са ти що-годе реални.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Като гледам снимката на кабелните спагети и се надявам да не станат с доматен сос... Сега ще търся от някъде и оригинални буки за задните говорители и също така отговор на вселенският въпрос на буксата им с 2 еднакво дебели "пина" кое е + и кое минус, за да не започне говорителят да се движи навътре
            Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

            Comment


            • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
              Като гледам снимката на кабелните спагети и се надявам да не станат с доматен сос... Сега ще търся от някъде и оригинални буки за задните говорители и също така отговор на вселенският въпрос на буксата им с 2 еднакво дебели "пина" кое е + и кое минус, за да не започне говорителят да се движи навътре
              Няма значение кое е + и кое -. Но е много важно двата говорителя да ги свържеш еднакво.

              PS:

              Спагетите от снимката са мое дело (в процес на научна разработка). Фабрично ги няма там.
              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:01.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Поне това ще се променя лесно при самия усилвател. Стига съм задавал и аз въпрос след въпрос, че май взех да ставам досаден. Ако не намеря букси ще го правя с кабелни обувки и някакъв хубав кабел по 1 квадрат и така.

                И понеже така и така съм станал досаден да задам последен въпрос - май при оригиналната музика в багажника под 2-та говорителя има 2 пластмасови черни бас рефлектора - да ги търся ли тях според вас или просто да си монтирам говорителите ?

                ---------- Post added at 23:09 ---------- Previous post was at 22:59 ----------

                Следващата покупка по музиката ще бъде: http://www.ebay.com/itm/iPod-iPhone-...ht_2166wt_1399

                Много по-добре от опцията да се тегли AUX чак от чинчовете от багажника с емулатори и т.н.

                И при това положение продължавам да се питам дали да не използвам с преработка вече готовите кабели за чейнджър до багажника за input на усилвателя вместо да точа нови, но това ще го решавам в движение.
                Last edited by duronman; d.m.y г., 23:14.
                Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                Comment


                • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                  .......И при това положение продължавам да се питам дали да не използвам с преработка вече готовите кабели за чейнджър до багажника за input на усилвателя вместо да точа нови, но това ще го решавам в движение.
                  Ако ползваш наличните кабели за changer - а пак ще трябва да сваляш ICS - а за да ги превързваш. А това си е половината от работата. Независимо от решението за външния източник, моят съвет е да си ги оставиш. Не се знае утре какво ще решиш.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Аз ще ги оставя, просто в тяхната (синята букса) ще я извадя и ще мушна пиновете изкарани чрез буксата, която купих. Свалянето на ICS-а е лесно, правих го вече веднъж заради копчето на аварийните и не ми се стори проблемно, само че не излизаше достатъчно напред. Дори да ползвам този вариант никой оригинален кабел няма да бъде отрязан, просто си спестявам свалянето на бушоните, праговете и т.н. Ще го мисля наистина в движение.

                    @ ecotronic - много благодаря, че ми отговаряш на всеки пост и прие на сериозно намерението и желанието ми да направя цялата процедура. Заради хора, като теб форумите още имат огромен смисъл и показват желанието на хората да си помагат.

                    Тия дни пак ще сменям водач, на задно дясно стъкло, защото купих колата с счупен и сложих от либра, който уви не издържа много(крепи се оше, но взе да припуква пак), а алфов не мога да намеря, като резервна част. Идеята ми е ако няма показано със снимков материал как става да пусна едно, ако ще е полезно на някой колега, като си намеря водач.
                    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                      [/COLOR]Следващата покупка по музиката ще бъде: http://www.ebay.com/itm/iPod-iPhone-...ht_2166wt_1399
                      Нещо не мога да схвана как точно се свързва това. Вади се кабела към чейнджъра и се слага това ли?
                      Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

                      Comment


                      • Абсолютно да - отзад на ICS-а. След това го мушкаш в жабката например и песните от iopd-а се изписват на екрана, сменяш си ги от там и т.н. Ако искаш можеш и като банален AUX да го изпозлваш. На либрата си бях направил подобна схема и е перфектно, понеже там имах и чейнджър си ги бях направил да ги сменям с ключе.
                        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                        Comment


                        • Мани го тоя iPod, търся нещо с SD карта.
                          А това дали би свършило работа? Все пак е и по-евтино
                          http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI....vip=true&rt=nc

                          EDIT: тъй като гледам шанса е близък до нулев.
                          Last edited by achkar; d.m.y г., 01:10.
                          Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

                          Comment


                          • Аз търсех за iPod, защото имаме 3 с приятелката ми и ги използваме усилено. Има и за карта, но ще намеря утре, защото съм от телефона и почти спя.
                            Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                            Comment


                            • Днес вързах усилвателя, зад волана с отделни чинчове през праговете под задната седалка и т.н. Всичко е чудесно, с изключение на един огромен проблем:

                              При кола на контакт или запален двигател се чуват всякакви паразитни шумове от алтернатор, бобини и т.н. през колоните, които минават през усилвателя. При загасен двигател и махнат ключ от таблото звучи прекрасно. Лошото е, че явно някъде има отечка. Дали е заради не наличието на обща маса, дали причината е друга... за сега не знам и ще търся, но ще се радвам на предложения от ваша страна !
                              Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                                Днес вързах усилвателя, зад волана с отделни чинчове през праговете под задната седалка и т.н. Всичко е чудесно, с изключение на един огромен проблем:

                                При кола на контакт или запален двигател се чуват всякакви паразитни шумове от алтернатор, бобини и т.н. през колоните, които минават през усилвателя. При загасен двигател и махнат ключ от таблото звучи прекрасно. Лошото е, че явно някъде има отечка. Дали е заради не наличието на обща маса, дали причината е друга... за сега не знам и ще търся, но ще се радвам на предложения от ваша страна !
                                Какво имаш впредвид под обща маса? Провери дали добре са свързани ширмовките на кабелите, които пренасят сигнала.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X