Благодаря. За самия сигнал ясно. Сега слязох да взема булсата от колата и веднага си личи, кое за какво е. Говорителите са си фабричните за алфа с хубаво озвучаване. Признавам, че не са впечатляващи, защото ги пусках в кутия на домашният ми HI-FI усилвател, но обичам нещата да са най-близки до STOCK.
Остава проблемът през левия или десния праг ли да прокарам кабелите, ако е левия, както си мисля - под волана от къде е редно да минат? ... И като цяло какъв е правилният път на новопрокараните кабели от ICS, през таблото, през праговете и до багажника. Кабелът за чейнджъра няма да го пипам, защото по-натам мисля да сложа Loudlink емулатор с MP3, когато изкарат версия за SONY чейнджър буксата.
Отделно сега забелязах, че в ламарината май няма фабрични дупки отзад за рапидките на говорителите, но това ще го мисля в движение.
OFF TOPIC: Една забавна случка от днес: Свалих долната част на седалката ей така, да видя кабелите, махнех недокъсаните фабрични найлони (явно никой не я беше свалял), и под седалката ключ и дистанционно за BMW, като гледам ключа вероятно много старо 5-та или 7-ма серия
Кой знае кой във Венеция 200* година си е търсил безуспешно ключовете
Остава проблемът през левия или десния праг ли да прокарам кабелите, ако е левия, както си мисля - под волана от къде е редно да минат? ... И като цяло какъв е правилният път на новопрокараните кабели от ICS, през таблото, през праговете и до багажника. Кабелът за чейнджъра няма да го пипам, защото по-натам мисля да сложа Loudlink емулатор с MP3, когато изкарат версия за SONY чейнджър буксата.
Отделно сега забелязах, че в ламарината май няма фабрични дупки отзад за рапидките на говорителите, но това ще го мисля в движение.
OFF TOPIC: Една забавна случка от днес: Свалих долната част на седалката ей така, да видя кабелите, махнех недокъсаните фабрични найлони (явно никой не я беше свалял), и под седалката ключ и дистанционно за BMW, като гледам ключа вероятно много старо 5-та или 7-ма серия


Comment